Sesja dla TBOM

Wreszcie wracam małymi krokami do odkurzenia mojego bloga...Zabieram się już od jakiegoś czasu do tego, chyba musiała dojrzeć moja myśl przewodnia. Nie ukrywam że od jakiegoś czasu umarła we mnie wena, ponieważ zbyt filozoficznie zaczęłam rozpatrywać różne aspekty prowadzące do sensu kontynuacji moich wpisów. Wpadłam w wir pracy i przewartościowałam pewne myśli. zmęczyłam się czytaniem i pisaniem recenzji kosmetyków, czy tego co jest modne, a co nie...Szanuje ludzi, którzy widzą w tym sens i maja werwę do takiej pracy, ja jednak na jakiś czas musiałam wyskoczyć z tego okrętu...Ja rozpoczęła pracę nad tym co uwielbiam czyli przygotowywaniem sesji fotograficznych i stylizacji, dziś mogę przedstawić jedną z odsłon mojej pracy.
 



 


Komentarze

  1. Gosia, świetna stylizacja i sesja, bardzo mi się podoba. Kocham głos Amy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i jest mi bardzo smutno że już jej nie ma....Czekam z utęsknieniem na podobny głos...

      Usuń
  2. Mam podobną sukienkę :) piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i polecam do odwiedzin magazynu www.tbom.pl

      Usuń
  3. Fantastyczna stylizacja. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty