Celllu Free

Jakiś czas temu pisałam o moich nowych specyfikach do usunięcia celulitu:).  Majówka  już rozpoczęta, grille odpalone,  przygotowania do sezonu rozpoczęte:). Nie tylko na świeżym powietrzu, ale również w zaciszach naszych łazienek. Do mojego zestawu anty celulit dołączyła nowa ekipa:) Super extra peeling plus skoncentrowany krem-żel Pharmaceris. 





Peeling ma śliczny zapach, aż miło się nim wymasować pod prysznicem. Kosmetyki musiałam najpierw przed użyciem odbezpieczyć, ponieważ posiadają zabezpieczenie w postaci srebrnej foli pod zakrętką:) Bardzo dobry pomysł i gwarancja świeżości kosmetyków. Peeling zawiera wyciąg z pomarańczy, co ma wpłynąć na lepsze wygładzenie i sprężystość skóry. Po użyciu bardzo miły efekt na skórze. 
Krem-żel świetnie się rozprowadza na skórze i daje przyjemne uczucie chłodu (jak dla mnie). Zapach jest taki sam jak peelingu, wiec kosmetyki świetnie do siebie pasują:) . Jak ostatnio pisałam o kremie do biustu zastanawiałam się czy rzeczywiście będzie jakiś efekt i wydaje mi się że jest:). Krem na celulit mam stosować przez miesiąc aby stwierdzić widoczne zmiany na skórze:). Akcja rozpoczęta!!! Za miesiąc czyli 2 czerwca napisze jak krem pozbawił mnie celulitu:) 

Komentarze

  1. Obecnie używam kremu zwalczającego cellulit z eveline i wydaje mi się, że pewne efekty widzę. Jedno jest pewne, najważniejsza jest systematyczność :) Powodzenia w kuracji :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty