Cudowna mięta:)

No tak zamiast cudownego kochanego słoneczka i energetycznych żywych kolorków za oknem mamy śnieg...i zimę...A już się przygotowałam na wiosnę. Świetny kolorek lakieru Vipera Cosmetics w mini buteleczce. Chociaż na paznokciach mam wiosnę:) Wczoraj byłam na małym sklepowym szaleństwie i najnowsze kolekcje Reserved kuszą samymi wspaniałościami::) Jestem zachwycona kolorystyką i fasonami:) Jutro napisze coś fajnego i zrobię mały przegląd hitów sezonu:) 
Ciekawa jestem komentarzy na temat nowej kolekcji:) Heh...już się zastanawiam z czym najlepiej będzie wyglądała moja  cudowna mięta :)





a to cudowna pogoda w Gdańsku :( Właśnie się wybieram Polskim busem do Warszawy...i już mamy problem...Spadł śnieg i złapaliśmy kapcia....co za pech.



Komentarze

  1. super kolorek! w takim razie czekam na tego posta!

    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty