Moje zakupy w House:)

Ostatnio dawno nie kupowałam w Housie, ale jakoś tak się nadarzyła okazja że wpadłam do sklepu i spotkała mnie bardzo miła niespodzianka:) Była super promocja, bo za dwie rzeczy przecenione druga była jeszcze dodatkowo przeceniona:) Oczywiście od razu wpadło mi kilka fajnych ciuszków i dodatków w oko:)  Sezon zimowy chyba ma najfajniejsze przeceny, bo dużo rzeczy można nosić jeszcze wiosną. A jak ktoś fajnie zmiksuje to może mieć naprawdę super garderobę w najnowszych wiosennych trendach z zimowych wyprzedaży:)

Buty HOUSE to mój HIT !!!! Były chyba za 29 zł a ja je kupiłam za 15 zł czy jakoś tak!!!! 

Bransoletka chyba 9 zł!!!




Bardzo miłe zakupy:):):) Czy ktoś jeszcze upolował coś w równie extra cenach w ostatnich dniach:):):) Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty