Neonowa torba z Mana Mana

Dla tych co obserwują mojego bloga torby z Mana Mana nie są obce:) Właśnie moja ulubiona marka wydała nową kolekcję:). Marcelina stworzyła super glam torby i torebki, dla fanek filcu:) Jak je zobaczyłam to od razu się zakochałam, jeszcze nie widziałam takiego pomysłu. Torby rewelacyjnie się wpisują w trendy mody ulicznej, są doskonałym dodatkiem dla każdej lubiącej nowości dziewczyny:) Super neonowe kolory i rewelacyjne fasony:) Ta kolekcja jest idealna na cały rok, ponieważ w Mana Mana można wykonać  torbę na zamówienie, więc każdy zainteresowany może wybrać sobie kolor i fason:). A filc w takim wydaniu na pewno nie przemoknie:) Zachęcam do odwiedzin  mojej strony bo na pewno jeszcze będę piała o tych cudeńkach:) Każdy zainteresowany może pisać maila, na które chętnie odpowiem i pomogę w zamówieniu idealnej torebki z Mana Mana :)


cytrynowa to mój faworyt:):):)


cudowny błękit:)


malinka:)


Mana Mana


Czekam na komentarze jak Wam się podobają te rękodzieła:)





Komentarze

  1. Wspaniale ze znalazlam ten blog! :))
    te torby sa przesliczne. wczesniej nigdy o nich nie slyszalam (ale nazwa mi sie z czyms kojarzy.. :D) a juz sie w nich zakochalam. dzieki ze o nich piszesz. wygladaja na pojemne ;)

    pzdr.

    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Torby są świetne i mają piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cytrynowa to także mój faworyt ;)
    Ale i tak wszystkie mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog! zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the bags!!
    xx s
    www.my-philosophie.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty