Letnie spodnie :)

                 Dobrze że lato w tym roku jest pełne kolorów, co od razu pozytywnie nastraja:). Jako kolejną parę spodni w mojej kolekcji zaraz obok spodni w kwiaty dodałam koralowe. Jakoś ten kolor jest tak ożywczy że nie mogłam się oprzeć...Spokojnie można je ubrać do pracy i na wieczorne wyjście trochę modyfikując dodatki:) Dziś jest piątek więc wymyśliłam sobie oto taki zestawik:) Mam nadzieję że się spodoba. Cały zestaw można skompletować w Reserved i Mohito. Tym bardziej zapraszam na zakupy bo właśnie zaczęły się przeceny i naprawdę można tam upolować coś super.
spodnie Reserved


                                                                   buty Reserved
bransoletki Mohito

i jeszcze naszyjnik z Targowiska Próżności
W takim zestawie nie przejdziesz nie zauważona:)


Komentarze

Popularne posty