Jesinne stylizacje:)

Witam wszystkich serdecznie:):):)
Napewno każda z nas często miewa sytuacje "stoję przed szafą i kompletnie nie wiem jak sie ubrać..." Najważniejsza jest baza, czyli spodnie i bluzka. Najlepiej w jesienne dni włożyć ciemne rurki i ciemną bluzkę, a na to kolorowy seterek, szal i extra torbę :):):) 
Chciałabym zaproponować kilka moich pomysłów na bardzo szybkie i niedrogie zakupy:). Ostatnio znalazłam swoje miejsce w otaczjacej mnie, trochę monotonnej rzeczywistości....Jako mama trzy letniej córeczki (siedząca z nią w domu...) miotałam się z głową pełną pomysłów na realizacje siebie. Niestety aby robić to co się w życiu lubi trzeba borykac się z całą masą przeszkód...Ale pewnego dnia wstałam i postawiła wszytko na jedna kartę:) Wynajęłam lokal, przywiozłam świetne ciuchy i otworzyłam stacjonarny sklep z odzieżą i rękodziełem artystycznym. Tak jak w ubraniu "siebie", stworzyłam bazę, która pomoże mi zrealizować swoje pomysły:):):)





Komentarze

Popularne posty