piątek, 26 kwietnia 2013

Warkoczem pisane:)

Ostatnio mam strasznie dużo na głowie i nie chodzi tylko o ilość splątań w postaci warkoczy:) Powoli kreuje się kolejny nowy pomysł i nowe przedsięwzięcia....Dlatego trosze zaniedbuje moje pisanie i udzielanie się w gronie blogowiczów...ale postanawiam poprawę. Oczywiście tak jak pewnie przypuszczacie nie byłabym w stanie sama się tak pięknie poplątać, więc już mówię kto jest odpowiedzialny za to wydarzenie :) Oczywiście moja droga Ewcia, która w swej niedoli chorobowej leży w domu...Tak jak przystało odwiedziłam biedaczysko. Jak widać nawet choroba nie złamie twórczej inwencji Ewci:) Od razu lepiej się poczuła, a ja mogłam sławić swoja głową jej talenty:)




4 komentarze:

  1. Ewcia ma cudowny talent, ale modelka również jest wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny splot:)że ja nie mam takiego talentu;)
    Zapraszamy do nas na relację z FW:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam warkocze! splot jest świetny;-)
    www.sandicious.blogspot.com ;-))

    OdpowiedzUsuń