poniedziałek, 25 marca 2013

Księgozbiór Taschena w Cafe Mito :)

Od ostatniego tygodnia nic się nie zmieniło w naszym otoczeniu pogodowym...A już była niewielka nadzieja na pozytywne zmiany...W ostatni wtorek musiałam podjechać do Warszawy, cudowną linia autobusową Gdańsk-Warszawa Polski Bus...Była istna burza śnieżna, ale jakoś udało mi się dotrzeć na autobus i ruszyć w drogę:) Godzina jazdy i złapaliśmy gumę...Kolejna godzina oczekiwań na ratunek, przesiedliśmy się do drugiego autobusu i ruszyliśmy. W końcu dotarłam do celu, i mogłam się rozkoszować kawką w Cafe Mito :) Cudowne miejsce dla koneserów książek i sztuki. Chyba mogłabym tam zamieszkać...Codziennie czytałabym nowe książki z historii sztuki, mody i nie tylko :)  Zatopiłam się w książkowym świecie albumów Taschena, popijając pyszną late :) Był to chyba najprzyjemniejszy wyjazd do stolicy w ostatnich dniach :)








http://www.mito.art.pl/pictures/photo/1/8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz