wtorek, 19 lutego 2013

Ekskluzywne Hand Made:)

Już raz pisałam o biżuterii, którą można wykonać w dobrej jakości w domu...Ostatnio udało mi się bliżej zapoznać się z wyrobami dwóch przesympatycznych i pozytywnie nakręconych dziewczyn. Uważam że wykonują kawał świetnej roboty. Ich biżuteria pod kątem jakości i ceny jest niesamowita i nie jedna firma mogłaby im pozazdrościć. Dziewczyny najpierw zaczęły od robienia tych cudownych rzeczy dla siebie i na prezenty, ale w szybkim tempie stworzyły świetną markę. Same poszukały materiałów,z najwyższej półki. Bransoletki, i wisiory wykonane są ze skóry i elementów tytanowych. Czyli nie uczulają, nie rysują się, nie utleniają się pod wpływem światła czy wody jak srebro. 
Ceny jak na tak wysoką jakość są niewielkie i chyba każda dziewczynę stać na taki luksus. Już można zakupić biżuterię od 35 zł - 129 zł . Efekt cudowny polecam.!!! i zapraszam do 
www.biju.pl



129 zł


49 zł





To będą moje ulubione bransoletki:)

2 komentarze:

  1. Model za 49 najbardziej przypadł mi do gustu. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez najbardziej się podoba bo można ubrac do wszystkiego:)

      Usuń