sobota, 15 grudnia 2012

Ostrzeżenie przedświąteczne!!!!

Bardzo mi przykro że muszę to napisać, ale po moich przejściach nie mogę zostawić tej sprawy tak po prostu!!! Wychodziłam na ważne spotkanie służbowe i pomalowałam sobie paznokcie lakierem, który miał być hitem sezonu. Czarny ze złotymi płatkami i brokatem...efekt piorunujący!!! Paznokcie wyglądały rewelacyjnie, więc wyszłam na spotkanie dumna z efektu całej stylizacji. Oczywiście odczekałam odpowiedni czas do wyschnięcia...Jak dojechałam na spotkanie zauważyłam malutki odprysk, ale specjalnie się nie przejęłam bo dzięki efektownym drobinką nie było to zbyt widoczne...Po trzech godzinach zauważyłam że lakier się zaczyna kruszyć...A pod koniec miałam odpryśnięte trzy paznokcie nie robiąc nic, bo przecież siedziałam na eleganckim spotkaniu mikołajkowym. Ale wstydu się najadłam co niemiara...Wiec OSTRZEGAM!!! nie kupujcie tego lakieru!!! Beznadziejny produkt, nie mówiąc o tym ze nie da się go zmyć nawet acetonem, trzeba te drobinki spiłować pilnikiem, co nie jest bez znaczenia dla płytki paznokcia!!!!!

2 komentarze:

  1. Hej, masz naprawdę fajnego bloga, z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów. Jeśli chcesz się odwzajemnić to zapraszam do mnie: modnywieszak.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Ja z przyjemnością będę odwiedzać twojego bloga:)

      Usuń