sobota, 3 listopada 2012

Sweterek nie w serek:)

Ostatnio czytałam fajny wpis na temat tego co jest inspiracją ,a co jest plagiatem czy też naśladownictwem...Fajny temat na filozoficzne rozważania, zważywszy na szeroko pojęty aspekt modowy, czy artystyczny :) Ja uważam że, no cóż...w dzisiejszych czasach to bardzo nietuzinkowe być osoba twórczą, ale niestety, czy też stety to właśnie rzeczy komercyjne dobrze się sprzedają... 
Niektóre rzeczy wybieramy ze względu na to, że w jakiś sposób przypominają nam to co byśmy chcieli mieć  i są nie drogie, lub łatwo je pozyskać. To nie jest złe, bo daje na możliwość dużego wyboru, a to jakiego wyboru dokonamy i co z czym połączymy to już zależy od naszego podejścia:). To my mamy się w tych rzeczach czuć dobrze i być sobą:). 
Sweterek w dżety i nie w serek jest jedną, właśnie z takich nie firmowych rzeczy, ale osiągalnych dla mojej kieszeni:) i na pewno jeszcze go wykorzystam do wielu ciekawych połączeń:). 






sweter no name
spodnie Bershka
buty Stradivarius




4 komentarze:

  1. Sweterek jest świetny i fryzura piękna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny sweterek, tym bardziej , że nie kosztuje krocie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sweter, kiedyś na podobny polowałam, ale jakoś jak przyszło do kupna to się nie skusiłam ;p

    OdpowiedzUsuń