czwartek, 15 listopada 2012

Różowy kołnierzyk

Miałam trochę dużo pracy i muszę tym usprawiedliwić swój chwilowy brak aktywności:) Całe szczęście już jutro jest piątek, a w sobotę wyjeżdżam na babski wyjazd:) Czasami weekend w babskim gronie daje tyle pozytywnej energii że można naładować akumulatorki na długi czas:) Wczoraj prowadziłam szkolenie z "kreowania wizerunku dla pracowników firm" z okazji tygodnia promującego kreatywny biznes i poruszałam tematykę dress codu. Z badań wynika że kobiety  ubierające się w bardziej męskim stylu mają większe szanse na awans w środowisku biznesowym. Ale całe szczęście mamy olbrzymi wybór zawodów, gdzie liczy się kreatywność, a jak najbardziej oryginalny look jest bardzo pożądany:) Ja stworzyłam swój własny "męski", a zarazem "kobiecy" zestaw:)




różowa koszula : Da Vinci
pasek : Mexx
spodnie : no name
getry : Gatta
buty : kupione w Angli


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz