wtorek, 30 października 2012

Wełniane ponczo

Bardzo modne zrobiło się noszenie wełnianego ponczo w jesienne dni:) Jakoś tak sceptycznie podchodziłam do noszenia "koca" na kurtkę. Wydawało mi się to dość niewygodne, a po za tym kojarzyło mi się tylko z paniami nauczycielkami. Oczywiście nic nie mam do pań uczących w szkołach, ale jakoś tak mi się to utarło z dzieciństwa... Ale ostatnio wpadło w moje ręce ponczo z New Looka, szare z golfikiem w formie koła i...ubrałam je sobie. W sumie stwierdziłam że wcale nie jest takie niewygodne i wygląda świetnie, całkiem na czasie:) Teraz jak jeszcze jest w miarę ładna  pogoda zakładam je na skórzaną kurteczkę i nosze je codziennie.



ponczo New Look
sukienka Only
kurtka Mexx
buty Stradivarius
podkolanówki Gatta

8 komentarzy:

  1. Świetne ponczo! Idealne na taka pogode ;)
    Mój wczorajszy post również byl na temat poncza tak więc zapraszam masa inspiracji ;)

    A także zapraszam do siebie na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam poncza są super, a najfajniejsze to granatowe:)

      Usuń
  2. Ładne ponczo :) też pomyślę o tej części garderoby, jest bardzo praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie to wszystko zestawiłaś. Poncza bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś zastanawiałam się nad kupnem takiego poncza, ale póki co kupiłam sobie zwykły sweterek. Może kiedyś się skuszę. I faktycznie, takie ponczo przede wszystkim kojarzy się ze starszymi kobietami nauczającymi w naszych szkołach. Ale trzeba przyznać, że wiele "babcinej" mody przenika do aktualnej.
    Dziękuję za komentarz ;) Na pewno będę korzystać z grafiki warsztatowej, zwłaszcza, że mamy na niej świetną zabawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele rzeczy przydaje się w przyszłości:) Ja często korzystam w swojej twórczości:) z nabytego doświadczenia na zajęciach z grafiki:):):) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. cute outfit!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful outfit!!i'm new follower your blog!!if you like mine,do the same!!!
    kiss!!
    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    OdpowiedzUsuń