piątek, 5 października 2012

Red,red,red...

Właśnie wpadły mi w ręce kosmetyki firmy Wibo:) Marka znana głównie z Rossmana jako jedna z najtańszych. Szukałam czerwonego lakieru i za dosłownie parę złoty, chyba 3.90 zł. Dokładnie nie pamiętam ale jakaś śmieszna kwota. Nigdy nie kupowałam takich tanich produktów, a tu jakże miłe zaskoczenie:) Pomalowałam paznokcie wieczorem, pierwsza warstwa wyschła dosłownie po nie całej minucie. Kolejna również, polakierowałam jeszcze wysuszaczem dla pewności. Rano żaden paznokieć się nie odcisnął. Przez cały czas świetnie się trzyma i wygląda bardzo elegancko:) Polecam. 





Firma Wibo, Polski producent kosmetyków kolorowych, istnieje od 1989 roku i jest właścicielem dwóch marek: Wibo i Lovely. Marka Wibo przeznaczona jest dla pewnych siebie kobiet, które podążają za najnowszymi trendami oraz cenią innowacyjne, niestandardowe rozwiązania w makijażu i manicure. Ponadto spośród innych dostępnych na rynku marek kosmetyków, Wibo wyróżnia się wysoką jakością produktów, przystępną ceną oraz nowoczesnymi, eleganckimi opakowaniami. Firma Wibo otrzymała tytuł „Solidna Firma 2011”.
www.wibo.pl

2 komentarze:

  1. dla Nas ten lakier też jest ok :)

    Zapraszam http://alexandra-violeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A teraz już mija prawie tydzień jak mam pomalowane paznokcie, a ubytki sa minimale:) Nie próżnowałam, bo musiałam trochę posprzątać bez rękawiczek i wcale się nie zmazał:) Test przeszedł rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń