poniedziałek, 15 października 2012

New Day:)

Jak ja nie lubię poniedziałków, no ale cóż jakoś trzeba je przeżyć z myślą że jutro jest wtorek:) Ja cierpię na notoryczny brak czasu jak już kiedyś miałam okazje napisać...W weekendy staram się doszkalać, i robić to czego nie mogę w tygodniu i tak w kółko:). Wczoraj wpadłam do Empiku zakupić jakąś płytkę i nie miałam pojęcia która wybrać, a gdybym chciała posłuchać wszystkiego to zostałabym bankrutem... Kupiłam nowy Muse i muszę przyznać że całkiem fajna płytka:) Bardzo pozytywna jak dla mnie:)
Zupełnie nie widziałam jak mam się dziś nowego poniedziałkowego dnia przyodziać do pracy,ale mimo wszystko twórcze myślenie mnie nie męczy i udało się:)





ciuszki no name, buty też, tylko pasek Mexx



nowe pazurki
www.majowepazurki.blogspot.com

9 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądasz:*

    Obserwuje i zapraszam :
    http://www.love-drug-fashion.blogspot.com
    Liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygodnie i modnie- militarne spodnie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, prosty ale nie banalny wygląd!!! :)
    swoją drogą - uwielbiam MUSE! niestety nie miałam okazji jeszcze przesłuchać nowej płyty ale zaraz po wypłacie lecę do Empiku ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny i prosty zestaw :)

    zapraszam do mnie na: www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń