wtorek, 4 września 2012

Old foto

Wpadł mi ostatnio w ręce album ze starymi fotografiami mojej rodziny:) Oczywiście zaczęłam sobie wyobrażac jak w danym momencie musił wygladać świat zamkniety w tym jednym ujeciu...Jakie były kolory jak wyglądało światło itp....(Długo nic nie pisałam bo oczywisie doba była za krutka...)W tych starych fotografiach ludzie wygladają na szczęśliwych, pełnych spokoju...Byc może dlatego że wtedy robienie zdjęć było dobrem luksusowym...teraz pstrykamy sobie fotki nawet komórką przerabiamy je w programach komputerowych i możemy zawsze zdecydować które ujęcie jest dobre...Czy sztuka prawdziwej fotografi kryje się w idealnym i jedynym ujęciu czy w umiejętnym przerobieniu fotki na komputerze...
 





2 komentarze:

  1. Ja również mam wielki sentyment do starych fotografii. Zgadzam sie z tym co napisałas.

    Pozdrawiam gorąco
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki:) Teraz chyba mało ludzi rozmyśla na podobne tematy:)

    OdpowiedzUsuń