środa, 12 września 2012

Nirvana kontra Kupisz


Rano jak wsiadłam do samochodu usłyszałam w Trójce kawałek Nirvany, oczywiście nie omieszkałam delikatnie głośniej go nastawić. Jakoś tak się złożyło że właśnie w ten weekend troszkę sobie sentymentalnie pogrzebałam w muzyce:) Pamiętam jak moja przyjaciółka w liceum przyjechała na stałe do Polski z Włoch i na co dzień nosiła  koszulę w kratę, pod nią luźny t-shirt z napisem Nirvana, luźne jeansy i buty dokładnie takie same jak Robert Kupisz wypuścił w swojej kolekcji. Wtedy nie można było dostać takiego zestawu w naszych sklepach, więc mogłyśmy jej tylko pozazdrościć. 
A tu po kilku ładnych latach Pan Robert wypuścił całą kolekcję cudownych ciuszków, w których można sobie wybierać do woli i świetnie się wpisywać w stylistykę grunge. Tylko pod warunkiem że ma się super prosperująca firmę albo kupę wolnej gotówki...no cóż za sentymenty trzeba płacić...Może nie koniecznie powinnam być taka cyniczna, bo przecież w pewien sposób, promujemy naszą polską markę, a kupując u projektantów w pewien sposób inwestujemy w swój image.
W sobotę byłam akurat w Warszawie na Mokotowskiej w butiku Roberta Kupisza, i nawet go tam zastałam. Robi wrażenie bardzo miłej i otwartej osoby, w sumie to jego praca. Ceny cudownych koszulek w stylu DIY są mało przestępne dla zwykłego zjadacza chleba, ale było kilka klientek, które nie koniecznie wpasowywały się w estetykę i styl pana Kupisza. Oczywiście zakupiły kilka ekstrawaganckich ciuszków, być może w celach inwestycyjnych. 
Możemy być dumni z naszego projektanta bo udało mu się wypromować nasze godło jako logotyp polskości. Może nie koniecznie za granicą, ale ważne że w Polsce. Miejmy nadzieję że będzie dłużej dostępny publiczności, a nie jak już dawno zapomniany, a niegdyś rozrywany Arkadius.
Teraz nasze gwiazdy mogą swobodnie nosić orzełka lub wymiennie uśmieszek Nirvany:) mieszcząc się w stylistyce grunge. Osobiście bardzo mi to odpowiada, bo im więcej się dzieje tym więcej mamy do komentowania, trzymam kciuki za Pana Roberta i może kiedyś coś od niego kupię:)






 a to moje fotki Warszawka w dzień i w noc:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz