środa, 29 sierpnia 2012

Last minute

Wszyscy wszędzię sa zabiegani i  nikt nie ma czasu prawie na nic...a jednak jakoś znajdujemy chwilkę aby zerkać na swoje facebookowe profile czy blogi...jakoś śledzimy to co się wokół nas dzieje, ale czy to nie jest pewna "strata czasu"? Siedząc przed komputerem zapominmy o upływajacym czasie mieszkajacym w zegarku...Ja dopiero przyszłam rono do pracy, a już musze z niej wychodzić i jak zwykle nie załatwiłam wielu spraw. Jeszcze chwilę temu siedziałam sobie w gronie przyjaciół dyskutując o tym co bedziemy robić właśnie za jakis czas...a tu proszę ciągle go brak...może powinnam zacząć nosić zegarek? Tyklo nie wiem czy nie wpłyneło by to na wzrost stresu wokół mnie...no cóż ale tyle ciekawych rzeczy się dzieje, że chyba wszystko by się chciało zobaczyć, zrobić nie zależnie od tego ciągłego "braku czasu"...
 
  a tu kilka fotek kiedy miałam chwile czasu:):):)
 



 
moje butki z Aldo:)


10 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia :) zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne paznokcie :) takie kolorowee :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Noszenie zegarka nie pomoże, kiedy doba ma i tak tylko 24h:)

    A kolorki na paznokciach świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie szkoda ze doba tylko ma 24 h...pozdrawiam:-)

      Usuń
    2. Wlasnie szkoda ze doba tylko ma 24 h...pozdrawiam:-)

      Usuń
    3. Jakby doba była dłuższa to pewnie byśmy musieli dłużej pracować :) Dobrze, że jednak znalazł się czas żeby posiedzieć chwilkę nad morzem :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. śliczne butki :) obserwuje i zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne sandalki!


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnym czasie :)


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć cześć, śledzimy siebie nawzajem i mam do Ciebie wieeelką prośbę: skomentuj ten post: http://szelkaszel.blogspot.com/2012/04/fashionphilosophy-czyli-historia-mojego.html Będę niezmiernie wdzięczna, bardzo mi na tym zależy. Jeśli masz chwilkę to pokomentuj też resztę postów z FW a na pewno jakoś się odwdzięczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nic tylko pozazdrościć :) z chęcią teraz po wylegiwałabym się zdjęcia :)

    obserwuję i liczę na to samo :)
    http://whatilovethemostinside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń