czwartek, 12 lipca 2012

Zakupy z Personal Shoperem:)

Wczoraj byłam na zakupach w galerii handlowej:) Moim zajęciem na co dzień jest doradzanie klientkom w doborze ubioru. Jako Personal Shoper uwielbiam robić zakupy i doradzać:) Zawsze Panie są takie szczęśliwe z tych naszych wspólnych wypadów:) Moja ulubiona stała klientka potrzebowała stroju na wesele, gdzie będzie pełnić funkcję światka:). Ślub odbędzie się w Urzędzie Stanu Cywilnego, więc stój może być bardziej odważny:). Wybrałyśmy mnóstwo sukienek do przymiarki, ale udało mi się przemycić jeszcze jedną która prezentuję niżej na zdjęciach:). Wszystko zostało przymierzone, a ta moja propozycja została na koniec i zrobiła najlepsze wrażenie:) Od razu było widać że moja pani bezdyskusyjnie wybierze własnie tę. A dodatkowa niespodzianką była cena:) Kupiłyśmy strój na ślub przeceniony o ponad 60%, więc jak można nie kochać tych przecen:)

sukienka H&M


H&M

Reserved

Aldo

Aldo


H&M

7 komentarzy:

  1. Wow Super. I bardzo dziękuję rownież obserwuję.

    A pytanie. na czym polegać by miała nasza współpraca? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Możemy się nawzajem polecać:) ja będę niektóre rzeczy z postów umieszczać na moim facebooku:) Możemy pomyśleć o tym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to powiem Ci, masz niesamowite zajęcie :)
    strój wybrałyście świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie sukienka jest absolutnym hitem i fenomenem :) takie wzory są niesamowite i idealnie nadają się na takie upeły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, ale świetnie, że jesteś personal shoperem, fajnie mieć pracę, z której jesteś zadowolona i jeszcze inni tzn. Twoje klientki Cię doceniają i sprawiasz im radość! :)
    Ta sukienka jest świetna, bardzo dobry wybór i genialne dodatki! :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi miło że się podoba moja stylizacja:) I naprawdę uwielbiam to moje zajęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja super choć zmieniłabym tylko torebkę, jakoś nie do końca mi pasuje do reszty :)
    zapraszam do mnie http://moda-ubrania-buty-dodatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń