środa, 11 lipca 2012

Spodnie cygaretki

Niedawno czytałam artykuł i powrocie mody na spodnie cygaretki. W prawdzie powinny być one z zasady krótsze, a nie podwinięte, ale ja postanowiłam podwinąć:) Bardzo lubię taki zestaw vintage, bo jest bardzo wygodny i jak widać ponad czasowy:). Cygaretki są znane już od lat 40-tych ubiegłego wieku. Przez dziesiątki lat nie straciły na swoim uroku i jak widać w co sezon są odnawialne:)
Szukam propozycji od Was na cygaretki, które chętnie zaprezentuję na moim blogu:) Serdecznie zapraszam do współpracy:)


zdjęcia wykonane w salonie www.katehairdesign.pl


bluzka : Zona Brera
spodnie : Only
torebka: Bershka


do tego zestawu idealna by była bransoletka
Targowisko Próżności

i
buty Mohito




Czekam na Wasze propozycje:)

3 komentarze:

  1. bardzo fajna, dobrze przemyślana stylizacja:) wszystko mi tu pasuje :) kolorystyka, fason i te znakomite dodatki :) wyszło tak w dobrym stylu ;) uwielbiam gdy ktoś się tak ubiera :) myślę że będę tu powracać ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna masz kopertowke;) A buty z mohito rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje pięknie za komentarze:) Torebkę mam z Bershki i bardzo ja lubię:) w takim stylu retro bardzo dobrze się czuję, może dlatego że jest taki kobiecy:):):)

    OdpowiedzUsuń