środa, 25 lipca 2012

Piórka bluzka hand made:)

Jeśli nie wiecie co macie na siebie włożyć, i nie ma czasu na zakupy, proponuję zrobić sobie samemu bluzkę, której na pewno nikt nie będzie miał. Ja zrobiłam sobie ostatnio w piórka, idealna na lato, pasuje do różnych ciuszków. Dziś zestawiłam ja z szortami też własnej roboty, koturnami i moją ulubioną torebką, którą już nie raz widzieliście. Uważam że nie trzeba mieć zawalonej szafy ciuchami żeby inaczej wyglądać każdego dnia:) Wiem że teraz jest moda na zakupy w galeriach i sama też je robię, ale jak się ich nie kontroluje można szybko zbankrutować:) Ja teraz wyszłam założenia że trzeba po prostu umiejętnie swoje ubranka zestawiać:) Dlatego nie zdziwcie się jeśli w moich propozycjach niektóre rzeczy się powtarzają, wychodzi to z mojego postanowienia robienia zakupów kontrolowanych:)




bluzka hand made
szorty hand made
torba H&M
buty Venezia
bransoletka H&M










4 komentarze:

  1. Śliczna ta koszulka! Fajny blog:D
    Obserwuję i zapraszam do nas:D
    http://leblogdesaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz, równiez obserwuję:)

      Usuń
  2. bardzo ładna :) i śliczne letnie fotki :))

    http://www.alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam bluzki z piórkami :) jak zrobiłaś swoją ? ;)

    OdpowiedzUsuń