piątek, 27 lipca 2012

Nowości kosmetyczne:)

Tak jak obiecałam miałam napisać o kosmetykach marki Paese. Jest to dość nowa firma kosmetyczna, która jeszcze nie jest aż tak rozpoznawalna jak inne polskie marki. Ja osobiście spotkałam się z jej produktami dopiero w tym roku, i jestem mile zaskoczona ponieważ kosmetyki są na wysokim poziomie. Wypróbowałam całą linie do makijażu, oprócz tuszu do rzęs. Mamy szeroką gamę produktów, od bazy pod makijaż, (ja lubię matującą )do pudru ryżowego utrwalającego makijaż. Na co dzień osobiście używam tylko podkładu antybakteryjnego, który jest idealny do cery tłustej i mieszanej, ma dość specyficzny zapach, ale mi nie przeszkadza. Jest super przez cały dzień, bo buzia się nie świeci jak po innych podkładach ( a wypróbowałam wiele...). Drugim podkładem jaki mogę polecić jest matujący mus, który nie wymaga już żadnego pudru w kamieniu do wykończeń. 
Kolejnymi produktami jaki mnie urzekły są neonowe cienie do powiek...są super!!! Mam kilka kolorów które łącze w rożne kombinacje i co najważniejsze cienie nie osypują się i nie pocą na powiece, tworząc taki brzydkie kreski. Makijaż wygląda super nawet po całym dniu pracy!!! 
Bardzo lubię tez pomadki, bardzo trwałe przez wiele godzin. W sumie to nie pamiętam żebym miała szminkę tak długo utrzymującą się na ustach...
Muszę dodać że najpierw musiałam wypróbować sama te kosmetyki, aby je zaproponować innym. Nawet moja bardzo wymagająca koleżanka wizażystka zaczęła na nich pracować, i stwierdziła że są super jakości co do ceny:):):) 

moje ulubione neonki:):):) tylko 15 zł:)



Mój faworyt wśród podkładów :) super kryje i matuje nie dając efektu maski na twarzy:)

Idealny mat na wyjście:) na cały dzień dla mnie troszkę za ciężki, ale to kwestia podejścia i upodobań. Ja wolę delikatny makijaż, a ten idealnie kryje i matuje:) Coś za coś:)

i na koniec puder ryżowy, transparentny super wykańczający i utrwalający makijaż:)
Czekam na komentarze i przemyślenia, co do tych kosmetyków. Piszcie szczerze jakie macie doświadczenia, chętnie zasięgnę innych opinii :) . Dzięki, którym będę mogła jeszcze coś napisać o tych kosmetykach, czy rzeczywiście się sprawdzają:)



4 komentarze:

  1. chciałabym mieć taką paletę kolorów!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylistyka coś ala INGLOT. Gdzie mozna dostac te kosmetyki?:>

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować te cienie :) Właśnie szukam jakiś dobrych, które nie będą się szybko zsypywać :) Mam nadzieję, że gdzieś je znajdę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie uzywalam niczego, ale cienie wygladaja swietnie :D

    OdpowiedzUsuń