wtorek, 12 czerwca 2012

Jeszcze raz neonowy szyk:)

                 Pamiętam jak byłam małą dziewczynką i jakim hitem było noszenie bardzo "żarówiastych" kolorów:) Jak zbliżała się pora letnia wszyscy chodzili w spodenkach typu hawajki w palmy i zachody słońca. Od taki powiew zachodu i egzotyki, w naszej w tedy jeszcze bardzo wschodniej rzeczywistości:) Koniec lat 80-tych i początek 90-tych był bardzo skomplikowany w świecie "mody ulicznej".
                 Idąc dziś rano ulicą minęłam panią w bardzo jaskrawej koszulce w kolorze mega jaskrawego różu. Jej top tak się świecił na tle burzowych chmur, że postanowiłam o tym  napisać. Od razu przypomniały mi się letnie dziecięce wspomnienia. Całe szczęście że forma noszenia tych kolorów uległa diametralnej zmianie i już nie są traktowane jako kolory na przebranie z okazji karnawału, tylko jako element stylizacji.
                 Jak najbardziej możemy teraz używać pochodnych kolorów neonów, które mniej dają po oczach i są bardziej subtelne:)
propozycja marki Reserved
i jeszcze jeden zestawik reserved, czyż nie uroczy?


a to spódnica znaleziona na allegro w pięknym koralowym kolorze
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=2377254072&ap=2&aid=7943146&bid=4282

do tego super cienie marki Paese, są naprawdę wytrzymałe a ich jakość jest rewelacyjna. Oczywiście cena również idealna bo ok 15 zł. Nowa seria kolorystyczna jest bezkonkurencyjna :) zdecydowanie polecam:)
no i koniecznie ta pomadka:) również firmy Paese:) Super się trzyma i można ją porównać do markowych pomadek.
Wprawdzie już pisałam o neonowych kolorach, ale akurat dziś mnie tak natchnęła ta pani którą spotkałam idąc ulicą:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz